Pamoka - praktinis darbas „Dirbtinis kvėpavimas ir išorinis širdies masažas“.
Iš projekto „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ mokykla gavo priemonių, kuriomis naudojamės pamokose. Pamokos tampa įdomesnes, mokomoji medžiaga suprantamesnė, geriau įsimenamą, o žinias – pritaikome praktiškai. Skatinamas mokinių praktinis darbas grupėmis ir individualiai, ugdomas kritinis mąstymas. Mokytojas dažniau turėtų įgalinti mokinius, tapti pamokos kuratoriumi. Dar vienas pavyzdys leidžiantis geriau suprasti pamoką, orientuotą į tai, ko reikia vaikui, kad mokytis būtų įdomu, kad jis būtų motyvuotas, pažintų realų pasaulį tirdamas jį natūralioje aplinkoje, ugdytųsi gebėjimus, reikalingus ateičiai, matytų sąsajas tarp mokymo medžiagos ir jos panaudojimo galimybių realiame gyvenime.
Gavome iš projekto ir dirbtinio kvėpavimo manekeną, kartu su visuomenės sveikatos specialiste Loreta Vilimaitiene nieko nelaukdamos pravedėme pamoką - praktinį darbą „Dirbtinis kvėpavimas ir išorinis širdies masažas“.